UWAGA: Podczas składnia podania proszę o NIEREJESTROWANIE się na forum. Można to zrobić dopiero po naszej akceptacji rekruta!
Army of Ghost --> Klan dla ludzi dorosłych grających dla zabawy :) [+19]
Witam w dziale rekrutacja. Jeśli chcesz do nas dołączyć musisz spełniać następujące wymagania: 1. minimum 4k bitew (wyjątkiem jest duża ilość bitew na pojeździe potrzebnym do kompani średniaków), 2. posiadać mikrofon 3. każdy z graczy klanu jest zobowiązany do posiadania przynajmniej jednego pojazdu do gry w kompani średniaków, oraz pojazd VII tieru. (7vs7) Pojazdy muszą być wymaksowane i gracze muszą umieć nimi grać. 4. udzielać się na czacie gry, oraz na forum klanowym. 5. wiek +21 6. Celność 50% minimum Zasady rekrutacji w klanie AoG: 1. Musisz spełniać wszystkie wymagania. 2. Pełna akceptacja naszego regulaminu.
Army of Ghost --> Klan dla ludzi dorosłych grających dla zabawy :)
Jeśli jesteś nastawiony tylko i wyłącznie na wojny klanowe CW - ten klan nie jest dla Ciebie.
Klan został stworzony z myślą o graczach, którzy podczas gry chcą się dobrze bawić. Jest wiele klanów, które w statystykach są lepsze od AoG. Tylko, że tam panują rygorystyczne warunki, jeśli chodzi o kompanie, ESL, czy CW. Chcesz na spokojnie expić swoje pojazdy, a przy okazji mieć się do kogo odezwać ? To właśnie klan dla Ciebie. Nie musisz pojawiać się co dzień w grze, każdy z nas ma rodzinę.
Z doświadczenia stawiamy tylko i wyłącznie na osoby dorosłe (+19).
Sprawy na które stawiamy nacisk to: umiejętność życia w grupie. Dlatego wysoki nacisk będziemy także stawiać na aktywność na w/w forum. Nie tylko czytanie go, ale także wypowiedzi. To samo dotyczy czatu klanowego w grze. Nie wyobrażamy sobie sytuacji, że w grze jest 10-20 osób, a ani jedna nie odpisze na Twój problem, czy nawet na słowo: cześć!
Nasz klan to jedna maszyna zbudowana z wielu ludzi, a nie samotne wilki w stadzie.
Oferujemy: - pomoc w grze, taktyki, sposoby grania danym czołgiem, słabe punkty innych czołgów, wspólne kompanie, treningi.
Army of Ghost --> Klan dla ludzi dorosłych grających dla zabawy :)
Pozdrawiamy Zarząd klanu AoG
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Rangi: 1. Władzę w Klanie sprawuje Zarząd Klanu. W jego skład wchodzi Dowódca Klanu, oraz Zastępcy.
2. Osoby z rangami Żołnierza awansowały z pozycji rekrut. Są pełnoprawnymi członkami naszego klanu.
4. Osoby na stanowisku rekrut są na okresie próbnym w klanie. Okres próbny zależy od Zarządu Klanu i nie zawsze kończy się zmianą rangi na żołnierza.
Awans w randze otrzymuje się za: - aktywność na czacie w grze, oraz na forum, - umiejętności i talent, - oraz za pomoc innym klanowiczom.
5. Rekruter - osoba odpowiedzialna w klanie za wyszukiwanie nowych członków klanu. A także za opiekę nad rekrutami. Jeśli jesteś rekrutem większość problemów należy zgłaszać do rekrutera. Pamiętaj, że to też od Niego zależy kiedy dostaniesz awans na żołnierza.
6. Dyplomata - członek klanu odpowiedzialny za nasz wygląd na zewnątrz klanu.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Postanowienia ogólne: 1. Każdy gracz klanu jest zobowiązany do godnego reprezentowania naszego klanu. 2. Podczas gry (kompanie, treningi, wspólne plutony) zakazane jest używanie obraźliwych słów (pisanych, mówionych) w stosunku do członków klanu, oraz innych graczy (czy to drużyny przeciwnej, czy własnej). 3. Wszyscy członkowie klanu zobowiązani są do: A. zarejestrowania się na forum klanu, B. przestrzegania regulaminu klanu, oraz regulaminu forum, B. uczestniczenia w życiu forum, C. pomocy innym członkom klanu, 4. Każdy z graczy klanu jest zobowiązany do posiadania słuchawek lub głośników oraz aktywnego czatu głosowego w grze, by móc wysłuchać komend wydawanych podczas gry. Posiadanie mikrofonu jest wskazane, lecz nie jest obowiązkowe. 5. Dłuższe wyjazdy, odpoczynek na jakiś czas od gry - należy zgłaszać na forum w odpowiednim dziale.
Po przeczytaniu całego tekstu sam widzisz, że jest to specyficzny klan. Znajdzie się wiele osób, które nie zaakceptują warunków tutaj panujących. I właśnie takich osób nie szukamy. Jeśli należysz do tej małej garstki osób chętnych na klan, który nie stawia na ilość osób w klanie, z których połowy nawet nie znasz, nie grałeś z nimi itp. - składaj bez wachania podanie.
UWAGA: Podczas składania podania a później rejestracji na forum należy używać WYŁĄCZNIE nicku z gry. Inaczej podanie, czy rejestracja może zostać odrzucona!
Jak to zrobić: - w temacie REKRUTACJA dajesz ODPOWIEDŹ i postępujesz zgodnie z załączonym formularzem, - dowódca, lub jego zastępcy przyjmują Cię do naszego klanu, lub temat zostaje zamknięty z treścią odmowną, - rejestrujesz się u nas na forum (otwiera to dostęp do wszystkich tematów u nas), - akceptujesz regulamin, … i grasz u nas Smile LINK DO FORMULARZA http://www.armyofghost.pun.pl/viewforum.php?id=3
Budowa forum.
Nasze forum podzielone jest na warstwy. 1. Osoby niezarejestrowane (goście) - widzą najmniejszą część naszego forum. Reszta została ukryta. 2. Członkowie klanu AoG mają pełny dostęp do forum.
Aby uzyskać pełny dostęp musisz być pełnoprawnym członkiem naszego klanu. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Regulamin forum. Tylko do wglądu, nie podlega pisemnej akceptacji, ale będzie egzekwowany.
- Zanim coś napiszesz zapoznaj się z regulaminem. - Nikogo nie obrażamy. Nie krytykujemy ze względu na światopogląd, czy wyznanie, oceniamy konstruktywnie. - Powstrzymaj się przed wyciąganiem błędnych wniosków i dawaniem głupich rad. Jeżeli czytając post czegoś nie rozumiesz, coś jest dla Ciebie dziwne lub nieprawdopodobne, zapytaj o to autora, nim zaczniesz go obrażać. - Zachowujemy się kulturalnie. Przestrzegamy podstawowych zasad savoir vivre. Nie zakazujemy przeklinać, ale jakiś umiar należy zachować. - Wypowiedzi rasistowskie, seksistowskie, czy naruszające zasady etyczne będą usuwane. - Nie nalegamy abyś używał poprawnej polszczyzny oraz polskich znaków diakrytycznych, jednak staraj się unikać pisowni blogowej typu "lofe, sfffeeet" i innych wymysłów. - Tworząc wątek umieść go w odpowiednim dziale na forum. - Nie offtopujemy, czyli mówimy na temat. - Śmieciowe posty i tematy zgłaszamy moderatorom i administratorom. - Powstrzymaj się od zamieszczania postów nic nie wnoszących do tematu lub powtarzających wypowiedź innego użytkownika forum. - Zakaz pisania dwóch postów (jeden pod drugim) przez jednego użytkownika, do tego służy przycisk edycja. - Każdego traktuj na równi - bo każdy z nas zasługuje na szacunek. - Pamiętaj, że zawsze możesz polegać na administratorach i moderatorach, ale też na użytkownikach, chętnych nieść pomoc. Nie bój się pisać do nas! - Posty i wątki niezgodne z regulaminem będą kasowane bądź ich treść bedzie edytowana przez moderatorów. - Na forum dozwolone są awatary jednak nie mogą one zawierac treści związanych z pornografią oraz rasizmem, to samo tyczy się podpisów. - Na forum obowiązuje zakaz umieszczania treści niezgodnych z polskim prawem.
Za niedostosowanie sie do regulaminu grozi ostrzeżenie, 5 ostrzeżeń = zakaz pisaniana.
Regulamin w razie potrzeb będzie rozwijany i każdy uzytkownik powinien go przestrzegać.
|